2.Update


  1. parent.addEventListener(Event.ENTER_FRAME, update);    // ・・・[1]
  2.  
  3. function update():void
  4. {
  5.         live2DModel.update();                          // ・・・[2]
  6.        
  7.         context3D.clear(1, 1, 1, 0);                   // ・・・[3]
  8.         live2DModel.draw() ;                           // ・・・[4]
  9.         context3D.present();                           // ・・・[5]
  10. }

[1] : Create a listener to be invoked with each frame.
[1]: 毎フレーム繰り返し呼び出されるリスナーを作成します。

[2] : Reflect the Motion Parameter which changed with motion settings to the Live2D model.
[2]: モーションなどで変更させたパラメータを、Live2Dのモデルに反映させます。

[3] : Clear the display buffer.
       You need to do it before drawing.
[3]: 表示バッファをクリアします。
       描画を行う前に必ず実行する必要があります。

[4] : Keep the Live2D mode in the display buffer.
[4]: Live2Dのモデルを表示バッファに保持させます。

[5] : Display the contents of the display buffer on the screen.
[5]: 表示バッファの内容を画面に表示します。
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